chocolate in my face

Sitter och målar mina naglar igen, denna gång tånaglarna :P Har suttit i fotbad ett tag, samtidigt som ansiktsmasken skulle verka. Masken var av choklad och apelsin och luktade himmelskt! Den var också värmande, så det var underbart att sitta med den på i en kvart :D Man ville gärna slicka sig lite om munnen ;)
 
Imorgon tar jag bilen upp till Fe :D Ska bli så kul att äntligen få träffa henne igen, har inte setts sen vår härliga midsommar i Otown! Utgång på lördag kanske, vi får se :) Sen hem igen på söndag, plockar upp mor och far i Linköping förmodligen. Och om en vecka åker jag till Doris, som är starten på vad som kommer bli den bästa veckan på länge! Ska hinna med Bäckefors, Göteborg, Trysil och Orsa. Blir mycket resande, men det är bara kul!

Ska föra över alla avsnitt av The Big Bang Theory från Calles dator till min, så jag kan ligga i min säng och glo på det hela natten ;)

IMORRON SES VI ÄNTLIGEN FRIDA!!! :D <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Jaaa! Idag ses vi äntligen :) son jag har längtat! <3 Kör försiktigt!

2011-08-19 @ 08:01:15
URL: http://fridafridolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0