(ofrivillig) semester

Ojdå, orkade aldrig blogga de sista dagarna! Däckade i sängen runt kl 21-21.30 varje kväll. Inte för att jag hade jobbat mycket den dagen, utanför att jag dels ställt klockan varje dag i 12 dagar och dels för att jag jobbade 60 timmar under fyra dagar förra veckan! Nu är jobbandet dock över och (den ofrivilliga) semestern är här :D Nu är det jobbsökande som gäller, eller iaf fr.o.m. onsdag :P Måndag och tisdag ska spenderas i mormors sommarstuga!

I fredags var det kalas här hemma, släkten var här och grattade mig. Fick pengar, som jag shoppade upp igår när jag, mamma och Alice var i Linköping. Blev ett par höga jeansshorts och en bandeautop från Gina, en hoodie, två linnen och två nagellack från BikBok, en ram från Gallerix och en bh från Lindex :) Sen så var vi även inne på IKEA och där blev det ännu mer shopping för min del (var lite därför vi åkte till Linköping) En stor bäddmadrass, nya ben till sängen, dra-på-lakan, påslakanset, två nya kuddar, ett nytt täcke, en ram, en hylla och två tavelhyllor. Jag och Alice invigde den nya bäddmadrassen och sängkläderna inatt. Hyllan och tavelhyllorna ska upp ikväll och sen är mitt rum färdigt! :D Så himla skönt, äntligen liksom! Ska bara sätta upp fler bilder, men det får bli efterhand.

Dags för mat nu, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0