ebay hjärta doris

Sitter i Pias säng, medan hon står i duschen. Så himla kul att vara här och hänga med Pia igen :D Speciellt nu när hon ska utomlands och jobba! Igår gjorde vi inte mycket, jag kom runt halv 2. Sen pratade vi en massa skit, som vanligt ;) Idag ska vi till sjön och bryggorna :) Solen som var framme förut har tyvärr försvunnit nu, men men. Sen tror jag att jag sett allt av Bäckefors ;) Det är litet här, hehe. Blir väl ganska tidigt i säng, för imorrn ska vi till Göteborg och spendera dagen på Liseberg tillsammans med Linda! Det kommer bli grymt. Har köpt inträde och åkband via Lisebergs hemsida, blir lite billigare då. Plus att vi köpte tre quickpass var :) Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda, kanske lite vinmys?!

På söndag flyttar Annie ner, så då flyttar jag in hos henne i några dagar :) Först blir det en shoppingtur med Pia på stan, Linda vill nog följa med också ;) Pia ska shoppa saker hon behöver ha med sig till jobbet, typ olika jobbskor och andra viktiga saker. Sen gick hennes tåg hem vid tvåtiden. Jag behöver också handla lite saker, men får se om det kanske blir en annan dag när jag inte har nån tidspress ;)
Nu ska vi snart gå här! Säger dom rese4as egna norrlänning - ma hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0