ebba and a backpack

Imorgon är första dagen på vad som förmodligen kommer bli den bästa veckan på länge! Halv 8-ish lämnar jag Vimmerby bakom mig för en miniturné. Börjar i Bäckefors hos min underbara Doris :D Där stannar jag till på lördag, då vi båda hoppar på bussen/tåget ner till Göteborg för en dag på Liseberg tillsammans med Linda. Snäll som hon är den där Linda, så får vi även sova hos henne! På söndag kommer Annie ner och Pia åker hem till sig igen. Jag tar mitt pick och pack och flyttar in hos Annie i några dagar. På måndag och tisdag har jag inte mycket inplanerat. En sväng på stan och en fika med Stella ska jag iaf hinna med :) På onsdag eftermiddag åker jag upp till Trysil över natten för att hälsa på hos herr Bilar och sedan drar vi båda till Otown på torsdag :D Ska bli så himla underbart att komma till Orsa igen, saknar tiden där! Speciellt alla roliga händelser tillsammans med Rese4 :P Fredag ska iaf spenderas på SCoTT :D Hälsa på lite och spana in rese6! ;) På lördag är det Aqua Jam och den egentligen anledningen till att vi ska till Orsa. Det ska bli så galet kul! Festerna i Orsa kan inte misslyckas.

Nu sitter jag på mitt rum och försöker packa lite. Lägger fram olika outfits som jag kan ha nu under veckan så att jag inte packar ner för mycket kläder, som jag brukar ;) Det går sådär, har hittat några iaf! Några till måste nog ner iaf :P

Var ute och sprang med Asta igår, ungefär 3,5km. Det gick faktiskt väldigt bra :) Lite seg i benen idag bara! Får se om jag hinner ge mig ut idag igen. Måste packa klart och sen förmodligen städa lite här hemma. Moster Jenny och Kenta kommer ikväll, så då ska vi grilla lite! Och under dagen ska jag även lägga på en ansiktsmask (samma som förra gången) och fixa mina naglar. Det lär ju ta sin lilla tid liksom!

Jaja, dags att packa lite då!?! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0