hundvakten ebba

Sitter i min säng och målar ena nageln för tredje gången ikväll och skriver om det jag skrev innan internet hängde sig! Ibland blir man lite trött, varför kan inte nagellacken snabbtorka och varför måste internet hänga sig när man skrivit en hel del i bloggen, som såklart inte sparas?!

Har umgåtts med Isabelle idag, äntligen! :D Hämtade henne vid tåget och sen blev det frukost på stan och även en liten shoppingrunda. Två nagellack rikare ;) Efter en snabbvisit hemma hos mig för att släppa ut hundarna, åkte vi till hennes bror för att vara hundvakt åt hans valp Frank :) Hur söt som helst! Var även hundvakt åt Melvin, Isas brors roomies hund :P


När hennes bror kom hem, så åkte jag hem för att ta hand om mina egna hundar :P Tog en svängom med dammsugaren också, så nu är det fint tills mor och far kommer hem. Iofs så hinner det garanterat bli smutsigt innan söndag, men det är iaf inte lika smutsigt :P

Ska måla klart min nagel nu, ciao <3


Förresten, titta vilken sötnos
som satt och väntade på att få gå ut imorse! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0