hallå sommaren?!

Jag undrar var solen och sommarvärmen har tagit vägen?! Inte är den här iaf! Lagom till jag får "semester", så blir det höst. Jag är inte riktigt redo för att lägga undan sommarkläderna, eftersom jag knappt hunnit använda dem. Men, men.

Har varit duktig denna vecka :) I onsdags sprang jag 2,7km, eller jag sprang, sen gick jag en bit, sprang igen, ja ni fattar :P Tre springsträckor och två gåsträckor (springsträckorna var längre än gåsträckorna) Eftersom jag inte sprungit sen evigheter får jag börja lite lugnt, annars skulle jag dö :P Igår var mamma och jag ute och gick med hundarna i spåret, 3,6km och idag både sprang och gick jag 2,7km igen. Första gången sprang jag med Asta och andra gången med Chilli.  Duktigt av mig! :) Men det känns i benen kan jag lova, fy vad otränad jag är.

Det jag sprang bort kom väl tillbaka nu på lunchen när vi åt hamburgare och pommes till lunch :P Men om jag inte hade sprungit, så hade det ju legat på plus istället ;)

Imorgon åker mor och far till Stockholm för att spendera en natt, för att sedan åka vidare till Side, Turkiet på söndagmorgon. En vecka ska de vara där, medans jag och Calle får vara hundvakt! Får se vad vi hittar på. Jag ska iaf åka till Annie och High Chaparral på söndag :D Ska bli riktigt kul! Länge sen man var där och det ska bli skitskoj att träffa tant igen! :D Hoppas på fint väder bara! Eller åtminstone inte regn.

Nähe, ska väl kanske göra något vettigt nu. Som t.ex....... ehm..... kolla på en film?! ;) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0