living the life in Trysil

Oj, när blev klockan kvart i 10 liksom?! :P Funderade precis på vad jag skulle göra fram till jag ska gå och lägga mig, men det är ju typ dags för det redan :P Barnprogrammen är slut sedan länge ;)

Idag har vi varit i backen igen. Kanonväder och härligt underlag, men fy fan vad dåligt det gick! Så sjukt irriterad på mig själv och spärren jag har i huvudet. Tack Vickan och Jhulia för idag iaf, det var jättemysigt :)

Igår var jag och Vickan en sväng i backen också. Kom iväg lite sent, men huvudsaken var att jag fick komma ut iaf. Toppendag verkligen :) Hade med oss egen varm choklad och baileys, så vi satte oss utanför Knettsetra och drack lite. Där stötte vi även på Emelie, Rebecca, Carro och Johan :) Och på väg till backen igen mötte vi Mickis och Tove :P Blev ett sista åk med de, sen var det dags för afterski. Hittade ytterliggare ett gäng på väg till Ski Pub'n :) Tur det, för förutom vårt lilla gäng så var det två personer till! Ingen fartfylld afterski precis, men minst lika trevlig. Blev två cider innan vi begav oss hemåt för mat och dusch. Reisa, Matilda, Kalle och Jenny bjöd in på hemmafest vilket vi alla tackade ja till! Jag och Vickan käkade mat hos henne och fick sedan skjuts ner av snälla Greg. Var inte så mycket folk när vi kom, men det ändrades ganska snabbt. Huset fylldes på med folk och det blev ett antal matcher av beer pong. Jag var inte med, kan inte köra på vin alltså. Grabbarna skrek av glädje när de vann och skrek nog ännu mer om de förlorade. De distraherad varandra på alla möjliga sätt, sätt som inte ska skrivas här ;) Vet inte vem som började, men det blev en hel del body shots också! Kvällen bjöd på mycket skratt och mycket alkohol. Kanske inte så konstigt att den spårade ur lite!? ;) Kameran förevigade kvällen, som tur var. Den pallade nästan hela kvällen, någon gång under body shot-tiden så dog den dock!

Imorgon blir det backen kl 9. Ska bli skönt att vara bland de första i backen, har inte hunnit vara det än. Men imorgon måste jag. Ska på möte på jobbet kl 13. Vet inte vad för slags möte, för vi ska ha varma kläder på oss :) Hoppas på toppenväder imorrn också, det är så himla härligt att åka då. Det börjar bli kallare ute nu också, så det gäller verkligen att klä sig rätt. Köpte ett par underbart härliga byxor i Skistarshopen idag. De kommer väl till pass kan jag lova. Nu är det dock färdigshoppat för denna månad. En vända till systemet lär det iofs bli, det är ju nyår och allt snart ;) Det känns lite tråkigt att inte fira jul med familjen, men det är tur de kommer till mig v 2 :D Mamma, pappa, småbröderna, moster och Kent är det som kommer hit! Ser fram emot det så sjukt mycket. Har ju inte träffat de på två månader nu :/ Det är tur att skype finns!

Bjuder på en bild från idag. Kan inte säga annat än att jag älskar livet här i Trysil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0