snö :D

Sitter i soffan med datorn i knät och en kopp te :) Har haft mitt första pass på MRT idag och det gick väldigt bra! Fick både checka in och ut gäster, skönt att testa på båda liksom. Imorrn kommer det inga gäster till hotellet, så då är jag själv i receptionen. Det ska nog gå bra, men lite nervös är man ju. Förmodligen kommer Wiebke vara där och jobba, men ändå! På måndag är det B-pass igen och då kommer alla andra säsongare och ska bo där. Får både checka in och ut dem, för på tisdag är det A-pass som gäller :P Ledig igen på torsdag, hoppas verkligen på bra väder då och att det har kommit asmycket mer snö då för jag vill åka bräda :)

Imorse vaknade jag upp till ett underbart, vitt landskap och det snöade fortfarande :D Lovely! Himla mysigt att gå till jobbet i snön. Fan ta plusgraderna om de gör så snön försvinner! ;)

Ska ta lite bilder på jobbet nån dag och på vår fina uniform :P Men nu blir det lite chill innan sängen, peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0