oops!

Ojdå, det var visst ett tag sen jag skrev här :P Och shit vad mycket som hänt sen dess! Snön har vräkt ner, så nu är det vitt och fint ute. Precis som det ska vara! Det har blivit en hel del brädåkning och det går bara bättre och bättre för varje gång :) Har jobbat natt de tre senaste nätterna, så har inte åkt på några dagar nu. Men jag har lite smått abstinens, så imorrn blir det backen kl 9! Måste inviga mina nya snowboardbyxor som jag köpte i torsdags :)

I söndags var det inflyttningsfest hos Reisa, Matilda, Kalle och Jenny :) Jag och Emma jobbade till kl 14.30, så blev lite stressigt när vi kom hem. Tog en 40min powernap, duschade, gjorde mig iordning, åt mat och sen gick vi över till grannarna en stund. Emma satt kvar där, medan jag sprang över till Anna och hämtade henne. Plockade upp lite folk på vägen till vår lägenhet och sen bar det av ner mot festen. Jag och Anna gick lite före alla andra, så vi hann med en vätskepaus hos Bilar :) Han bjöd på smirre, juice och sprite - farligt gott! Vi tre fick skjuts ner till festen sen, väldigt skönt för det var inte varmt ute! Det var hur mycket folk som helst på festen :D Vet inte hur länge vi var där (har inte riktigt nån tidsuppfattning på fyllan :P), men efter ett tag kom taxin som skulle ta oss till Sälen! Tre minibussar fyllde vi :P Högis var stället som gällde för kvällen, där det tydligen var personal kick off. Jättestort dansgolv, live band och massa folk :) En toppenkväll helt enkelt, förutom att min fina halsduk har försvunnit :/ Måste ta och ringa taxin igen och se om de hittat den! Det är lite kallt utan den.

Sitter och väntar på att Vickan ska sluta, vi ska ha lite myskväll innan jag börjar jobba :) Får se om Emma hänger på, hon har varit i backen idag så hon sover fortfarande och jag vill inte väcka henne. Ska kolla på dagens avsnitt av julkalendern och sen hoppa in i duschen, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0