dag fyra, fem, sex och sju av tolv - Bullerby Cup

Hade ju tänkte blogga varje dag nu i tolv dagar, men jag har jobbat till kl 22 tors-lör så har inte riktigt orkat när jag kommit hem! Har börjat kl 05.30 på morgonen, så när jag kommit hem har jag duschat och sen gått och lagt mig :P Trots de långa dagarna, är det jäkligt kul att jobba. Ledarna som vi hade i år har varit jättetrevliga och jag fick faktiskt en kram av en ledare idag! Vi har även fått massa beröm av spelare, ledare och föräldrar som hjälpt till :D

För er som inte vet så är Bullerby Cup en fotbollscup här i Vimmerby, där kill- och tjejlag från hela Sverige deltar. En stor cup för 10- och 12åringar och som gör att hela Vimmerby blir delaktigt, typ! Jag har jobbat tillsammans med Carro i Astrid Lindgrens skolans matsal och serverat frukost, lunch och middag till de som bodde där. I torsdags var två personer från SVT där och intervjuade mig, som sedan sändes på SVT Smålandsnytt på kvällen! Det var tydligen många som såg det, för dagen efter kände de igen mig ;) Var bara med en kort stund, men tror det finns på webben!

I fredags var det ju även min födelsedag. Den spenderades ju inte på bästa sätt, men får ta igen det till helgen som kommer! Blev lite tårta på jobbet iaf :) Fick presenter när jag kom hem på kvällen. Fick mina efterlängtade Urbanears :D Fick även skorna, shortsen, linnet och kepsen som jag visat för mamma på stan och sen ett nytt fodral till mobilen! Väldigt fina presenter. Har tagit en bild med mobilen, ska lägga upp den när jag orkar. Idag var jag även och hämtade min canvastavlor som kom i torsdags, eller var det i fredags?! :/ Iaf, de blev jättefina. Nu måste jag bara till IKEA och köpa tavlehyllan de ska stå på och sen är rummet klart! :D

Nu blir det nog sängen tror jag, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0