dag tre av tolv - tröttast ab

Fy, vet inte hur det ska gå! Liksom nio dagar kvar :/ Jaja, det går nog! Helgen lär ju bli rolig ändå :) Ännu mer när man är trött redan från början :P En hel del skratt lär det bli, hehe.

Sitter och försöker söka jobb. Spontansöker på ICA Maxi i Linköping, men det är så jobbigt när de har en rekryteringssida istället för att man mailar dem sitt cv. Så nu har jag fastnat :P Men, men. Får kanske ta tag i det en annan kväll eller möjligtvis på lunchen nästa vecka. Behöver ju ett jobb fram till säsongen drar igång. Och får jag inget jobb i något fjäll, behöver jag ett jobb under vintern ;) Och så jobbigt är det ju inte att pendla... eller jo, det är det. Men det får gå ändå!

Fick ett par gamla jeans av brorsan igår som jag gjorde om till ett par shorts :D De ska jag nog leva i resten av sommaren, så underbart sköna de är! Och snygga ;)

Idag kom även sista boken i Millennium-triologin, Luftslottet som sprängdes! 700sidor spänning, ser fram emot att läsa den. Har börjat lite smått, men under helgen kommer jag nog inte orka läsa så mycket. En för tidig present till mig själv, kan man säga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0