dag två av tolv - mitt rum

Dag två avklarad! Riktigt segt att gå upp imorse dock. Hur ska det gå i helgen när man ska upp ännu tidigare tro?! Jaja, det blir nog bra.

Har städat mitt rum nu när jag kom hem och passade på att ta lite bilder nu när det nästan är klart :P Bilderna är taqgna med mobilen, därför är inte kvalitén den bästa!

Min härliga dubbelsäng, som efter ett besök på IKEA ska få en enda stor bäddmadrass! Dessutom ska den få nya ben och matchande sängkläder :P


Tv:n som inte har några kanaler, men med hjälp av en HDMI-kabel kan jag åtminstonde se på film på den :) På den här väggen ska det även upp tre tavelhyllor. Tre canvastavlor på en, Vagabond-tidningar på den andra och den tredje vet jag inte riktigt. Antingen fler Vagabond-tidningar eller fotoböcker, vi får se.


Spegeln ska förmodligen få en tjock, vit ram runt sig eller så blir det en helt ny :P Min älskling hänger såklart framme <3 Måste dock sy i något så att jag kan hänga den. Som ni ser släpar den i golvet när den hänger sådär :/ En bild på en liten Ebba syns på nattduksbordet, söt va?! ;)


Min garderob som jag målat om och bytt handtag på. Är riktigt nöjd faktiskt!

Nu är det mat här, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0