nedräkningen har börjat

Nio jobbdagar kvar nu, sen är det äntligen över! Denna vecka har gått så sjukt långsamt och det har känts som om den aldrig ska ta slut. Men nu är det bara en dag kvar, sen är det helg :D Nästa vecka jobbar jag bara måndag till onsdag, för sen är det Bullerby Cup som gäller och sen är det vecka 31 kvar. Ska fira att jobbet är slut med lite 23års kalas den 5/8 :D Ännu ett år har gått sen man fyllde år, tänk vad fort tiden går! Om två år fyller jag 25 liksom :D Och planerna är att spendera 25års dagen någonstans i USA med Frida, Marina och någon mer kanske! Längtar så himla mycket, vår roadtrip kommer bli galet kul! Kust till kust blir det iaf.

Beställde tre canvastavlor igår, en liten födelsedagspresent till mig själv ;) Tror det blir riktigt snyggt med dem här på en tavelhylla sen. Leveranstiden var mellan 3-6 dagar, så får se när de dyker upp! Det bästa är att jag inte behöver betala förän sista augusti :) Såna kampanjer gillar jag!

Dags för käk! Tur, för jag är aphungrig! Ciao






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0