it's my birthday soon

Tro det eller ej, men mitt rum är typ klart! Måste till IKEA en vända, men det får vänta tills första lönen kommer. Tv:n och tre hyllor är uppe, kartongerna och väskorna är borta, jag har dammsugit, garderoben har fått handtag och sängen är bäddad. Halva ena väggen är dock fortfarande helt tom, men det är där besöket på IKEA kommer in i bilden :P Tre tavelhyllor ska upp, som jag sedan ska ställa upp några Vagabondtidningar på :) Fotoväggen är inte helt klar heller, saknar lite ramar. Bilder har jag gott om däremot ;) Sen ska jag även köpa en bäddmadrass så att det inte blir en skarv i mitten, inte så skönt att ligga på! Vad är det mer? Jo, ska beställa tre små canvastavlor att hänga upp också. Det blir nog bra det här när allt är klart!

På fredag ska vi ner till Öland och fira mormor och Mepa som fyller 70år! Hela släkten ska ner, så det kommer bli hur mysigt som helst :) På fredag fyller även herr Daniel Bilar 25, halvvägs till 50! ;) Det är ju lite jobbigt att de ska ha kalas samma helg, för jag vill ju åka upp till Orsa och fira min roomie liksom. Får väl se när jag kan fira honom! Jag vet dock att han kommer firas ordentligt på lördag :P

Mamma sydde upp en klänning åt mig idag :) Eller det är numera ett linne, för att när hon skulle klippa bort det överblivna tyget så klippte hon hål i klänningen och fick lägga upp den igen! :P Men det blev fint ändå :D

1½vecka av jobbet har gått nu, bara 3½ kvar! Det är ju verkligen inte ansträngande. Sitter mest och glor tycker jag, men det är ett jobb och jag får lön. Lön som dels ska in på sparkontot och dels ska spenderas på IKEA :P Tur man fyller år snart också. Önskar mig ett par Urbanears. Måste bara visa pappa vilka ;) Annars vet jag faktiskt inte vad jag ska önska mig. Av familjen är det lätt, men när det kommer till övriga släkten blir det lite svårare. Blir väl som vanligt pengar eller presentkort, vilket iofs är väldigt bra. Får se när jag kan ha kalas också, jobbar mellan ca 06.00 till ca 22.00 på min födelsedag! Fyller ju bara 23 så det gör inte så mycket :P

Passar på att önska Frida lycka till imorgon och Annah lycka till på måndag :D Puss på er båda!

Dem här vill jag ha när jag fyller år familjen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0