kusinmys

Två dagar kvar och sen är det helg, äntligen! :D Då ska jag röra mig uppåt en bit i landet, närmare bestämt till Norrköping och Skärblacka. Vi skulle ha lite reunion med hotellklassen från gymnasiet, men endast fyra tappra själar som kan, inklusive mig själv! Hannah, Anna, Fia och jag ska festa till det iaf :) Ska bli kul att träffa tjejerna igen, var galet länge sen!

På jobbet är det väldigt segt just nu. De flesta har gått på semester och jag sitter mest och glor :/ Men man får tänka pengar i såna lägen! Tur jag har min lilla Doris som sällskap på fejjan och Fe på msn ibland :D

Idag har jag myst lite med min kusin Alice :D Var länge sen jag träffade henne, så det var väldigt kul. Får ta och träffa alla mina kusiner nån dag när jag har slutat jobba sen. Fick reda på att hon hade skaffat en blogg, hon hade fått hjälp att starta den av sin kompis idag. Gå in här och läs vettja ;)

Förstår inte hur jag kan vara trött när jag inte gör något om dagarna. Men det kanske är just därför jag är trött!? Nu blire iaf sängen, gonatt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0