dag ett av tolv - önskelista

Dag 1 av 12 avklarad! Jag har skrivit 13 dagar innan, men är tydligen inte så bra på matte :P Men sju dagar denna vecka plus fem nästa blir iaf inte 13 ;) Två dagar kvar, sen drar Bullerby Cup igång. Ska bli lite roligt faktiskt, trots att det är långa dagar.

På fredag är det även min födelsedag, så idag har jag och mamma varit nere på stan en sväng. Visade lite saker jag ville ha :) Hittade ett linne, en tröja, ett par shorts, ett par skor och en keps :P Jobbar som sagt på min födelsedag, så kalas blir helgen efter. Och kanske en utgång i Linköping!

Nästa vecka måste jag ta tag i jobbsökandet också. Min sista vecka på jobbet då. Dels måste jag söka extra jobb fram till att vintersäsongen drar igång och dels till vintern, när säsongen dragit igång :P Fr.o.m. måndag kommer Skistar släppa sina platser, då ska jag vara beredd! Hoppas verkligen på ett säsongsjobb till vintern. Annars har jag inte den blekaste om vad jag ska hitta på :/ Den som lever får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0