world war III

Fortfarande ett enda kaos i mitt rum, men jag har ingen ork eller lust för tillfället! Men har beställt en gardin, sängkläder och två hyllor som kommer i början på nästa vecka. Då kanske man får lite mer lust att göra iordning här inne. Har iaf fått upp mina två masker från SA och lite bilder till min fotovägg, fint va!?


Bilderna kommer från lite olika tillfällen och fler ska upp, ska bara hitta lite ramar ;)

Har jobbat tre dagar nu, men det känns som tre veckor. Tiden går så långsamt, men ändå är klockan redan 22 nu! Frida du förstår vad jag pratar om, det är precis som när vi var i SA :P Efter jobbet idag var jag, mamma och vovvarna och badade, hur skönt som helst. Mammas första dopp, hon tyckte iofs det var lite kallt. Snart är det helg och vi tjuvstartar lite imorrn redan med grillat. Pappa ska till Öland på fredag, så då går det ju inte. Hela familjen måste ju vara med! En sväng till systemet kanske, en cider eller två vore ju inte fel. Sen får vi se vad som händer i helgen. Förhoppningsvis massa sol och bad :)

Just ja, tog cykeln till jobbet idag :) Gick hur bra som helst, men fy vad jag hatar Åbrobacken! Tur att det är uppför på vägen hem. Ska dessutom cykla hem på lunchen varje dag, så det blir mycket träning. Me like :)

Ikväll ska jag lägga mig tidigt, typ nu :P Ska läsa lite innan jag somnar, har börjat läsa Millenium-böckerna och undrar varför jag inte gjort det innan!?! Hur bra som helst ju. Är inne på andra boken, Flickan som lekte med elden. Men men, ska krypa ner nu. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0