boooring...

Det känns som om klockan är runt 16.00 och inte 11.03. Regn och lite åska ute idag, så tänker inte bege mig ut på en promenad. Halv 2 ska jag hämta Calle från skolan och mamma från jobbet och sen ska jag väl måla garderobsdörren en gång till. Men sen då? Fan, kom precis på att jag måste ju uppdatera mitt cv. Fy vad tråkigt. Behöver någon som hjälper mig, typ Frida ;) Det gick ju bra sist! Borde kanske bära ut lite möbler också, lite träning samtidigt ju! :P I helgen ska jag nog ta och måla rummet, om pappa kan hjälpa mig lite. Ska bli väldigt spännande att se hur det blir. Det värsta är ju dock att jag blivit av med min walk in-closet :( Och ännu värre att min bror faktiskt har en i sin nya lägenhet!

Näe, dags att ta tag i något nu. Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0