ebba the painter

En vägg är helt klar nu, wohoo! Blev riktigt snyggt med garderobsdörrarna också :) Imorrn ska jag måla de andra tre och även passa på att torka i garderoberna, var länge sen dem blev städade tror jag! Bäst att göra det innan alla mina andra kläder kommer också. Vaknade tjugo över 11 idag, riktigt skönt. Förutom att jag missade brorsans avslutning som jag tänkt gå på. Glömde ställa klockan igårkväll :/ Men men, han överlever nog! En rullgardin ska iaf införskaffas. Det var tack vare att jag hängde upp överkastet för fönstret som jag kunde sova länge, annars vaknar jag när solen går upp :/ Inte kul! Har även hunnit med att skriva lite i mitt CV idag. Inte helt klar, fastnade och började leta efter en bild att använda. Insåg att jag måste ta en ny, får göra det imorrn när jag duschat! Det är så himla skönt att vara hemma. Man kan åka ner på stan i brorsans mjukisbyxor och tröja och utan smink :P Calle är inte så glad över att jag tar hans kläder, men vem bryr sig?! ;) Dessutom har jag ju inga egna mjukisbyxsor här, eftersom dem är i Orsa. Och det är min OnePiece också! Den saknar jag mest tror jag. Men bara en vecka kvar, sen blir det långweekend i Otown :D Torsdag-söndag nästa vecka. Myspys med Jessica på torsdag, midsommar med härligt folk på fredag, flytt med mor och far på lördag och sen bär det av till Stockholm på söndag. Sen blir det Stockholm hela vecka 26 och det ska bli så himla skönt! Äntligen får man träffa alla igen. Och att vara i huvudstaden på sommaren är ju supermysigt. Såg dessutom att AIK hade hemmamatch (om jag inte kollade fel :P), den måste jag gå på! Min första för i år, wohooo :D Sen ska jag och Carro försöka få ihop ett centralengäng. God mat, alkohol och massa skitsnack! Hoppas verkligen att så många som möjligt kan. Vissa har man inte sett på jättelänge :( Igår såg jag förresten Despicable Me. Den var ju hur bra som helst :P Ikväll blir det Megamind! :D Den har jag velat se jättelänge.

Anyway, ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0