fredagsmys

Idag blev rummet äntligen klart! Eller klart och klart, färdigmålat iaf :) Nu saknas bara alla möbler, men de är dels i Orsa och dels inte införskaffade än. Mest lite smått som ska köpas, typ hyllor och ramar och sånt. Bilder kommer när allt är klart. Längtar mest efter tv:n och sängen. Har en säng här, men tillsammans med den andra blir det en dubbelsäng :D Kommer bli helt underbart! Var nere på stan en sväng med mor min, skulle leta gardiner till mitt rum. Hittade ingen snygg. Dock så hittade jag denna, som numera pryder min backpackväska! :) Snygg va?!

Ikväll händer inte mycket. Kanske kolla på Megamind som jag aldrig såg häromdagen kanske!? I brist på annat skulle jag ju kunnat börja packa, om jag nu hade alla mina kläder här. Men de är fortfarande i Orsa och om jag packar har jag inget att ha på mig. Går iofs mest omkring i brorsans kläder, men ändå ;) Ser verkligen fram emot midsommar i Orsa, kommer bli så grymt kul känner jag på mig! Och veckan i Stockholm sen kommer också bli helt underbar. Hoppas på fint väder så man kan bada lite. Har dock tänkt ta premiärdoppet innan, men vädret här hemma är inte det bästa. Om solen är framme så blåser det så fruktansvärt kallt eller så regnar det! Pissväder! Saknar värmen i Sydafrika. Eller Kina för den delen, där var det också underbart varmt :) Hoppas på att kunna ta mig till Linköping i helgen, så jag kan köpa lite saker till rummet :) Och ett par skor eller två! Tänk vad bra det hade varit om H&M hade funnits i Vimmerby! Vad glad jag hade varit då. Har spanat in ett par skor på rean på nätet, men självklart var min storlekt slut. Hoppas de finns i affären!

Ska gå och hämta mig en cider tror jag, det är ju trots allt fredag ;) Ciao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0