I'm sitting here in my boring room, it's just another rainy Sunday afternoon

Söndag eftermiddag och jag har inte gjort något vettigt idag. Eller jo, vänta. Jag har ju faktiskt plockat i och ur diskmaskinen och målat mina garderobsdörrar en sista gång! Och faktiskt så har jag skrivit lite i mitt CV :) Imorrn när jag har gjort mig iordning lite så måste jag ta en bild som jag kan använda. Eller om jag ska vänta till på onsdag när jag har klippt och färgat håret!?! Hmm, det vore ju bättre. För nu ser håret hemskt ut! Tur att jag fick en tid hos min frisör innan midsommar. Imorrn är även första dagen på jobbet. Ska gå bredvid och lära mig, både imorrn och på tisdag. Det ska bli skönt att få något att göra om dagarna. Men fan ta solen om den kommer fram när jag börjar jobba! Hela veckan har varit pissväder och idag har det regnat konstant hela dagen. Varför kan vi inte ha sånt oväder som vi hade i Afrika? En dag och sen var det över. Dock en dag med åska och en himla massa blixtrar. Det var iofs väldigt coolt :P

Snart ska Calle och pappa åka till Öland för att jobba lite i veckan. Ska måla Jenny och Kents hus de har där. Så det blir en tjejvecka nästa vecka. Jag, mamma, Asta och Chilli :) Sen på torsdag morgon åker jag till Otown! Det ska bli så himla kul att få träffa min Jessica igen. Henne saknar jag något enormt! Och sen på fredag kommer både Frida och Bilar dit. Det kan inte bli annat än en toppenmidsommar. Om det inte är något bra på tv ikväll så ska jag faktiskt ta och se Megamind som jag FORTFARANDE inte har sett, fast jag sagt det i några dagar nu :P Måste se till så Calle inte stänger av sin dator bara!

Tänkte gå och käka lite bullar nu :) Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0