reunion

Första dagen på jobbet avklarad. De fem veckorna jag ska jobba sen kommer inte gå fort och eftersom de flesta andra går på semester dem veckorna, så lär det ju vara ganska dött. Men å andra sidan, lättförtjänta pengar ;) Ska gå bredvid imorgon också och lära mig lite hur man gör beställningar, men tror inte det ska vara några problem. Beställningar har jag ju gjort ett antal gånger förut, lite jobbigt när man inte har en aning om hur mycket som går åt bara. Men men.

Fick ett sms av underbara Hannah från hotellklassen idag också. Hon och Anna tänkte försöka få ihop en reunion med hotelltjejorna. Det är tre år sen vi hade en, helt galet vad fort tiden har gått. Vissa har jag inte ens sett sen dess :( En bild från förra gången. Insåg precis att jag inte ens hade börjat i Orsa då och att jag fortfarande jobbade på Pizza Hut på Centralen i Stockholm. SHIT, det är ju sjukt länge sen! Har tiden verkligen gått så fort?! Och tänk att nu är jag en utbildad reseproducent! :) Ser fram emot att börja jobba inom branschen, så fort jag kommit på med vad exakt. Hoppas på en säsong i fjällen i vinter iaf, sen får vi se var i världen jag hamnar.
   
En bild från förra gången vi hade reunion, 2009-02-07. Från vänster: Anna - aka Korven, jag - aka Tungan, Hannah - aka Pipas-trosan och Jessica - aka Quickpooper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0