totalt kaos

Det ser ut som om tredje världskriget brutit ut i mitt rum! Gamla möbler, flyttkartonger, kläder och väskor i en enda röra. Det är nog ganska tur att vi inte hunnit hämta min möbler i Orsa, var skulle dem få plats liksom?! Idag har jag iaf börjat måla garderobsdörrarna :D Blir nog riktigt fint när jag fått ordning här inne. Lägger upp en bild så fort det är klart ;) Har börjat rensa ur garderoben också, därav flyttkartongerna. Massa gamla spel och böcker som jag inte vill ha i min garderob. Hittade dock lite gamla bilder, alltid lika roligt att kolla på. Förutom att slipa och måla garderobsdörrarna så har jag även varit på stan och gjort lite ärenden. Brorsan skulle storhandla, så var tvungen att hämta honom med bilen. På tal om den, fan vad skönt det är att köra bil :P Kommer bli mycket sånt i sommar! Iaf, på ICA träffade vi även farmor och Malte som tackade för kortet från Kina :) Bra att några kort kommer fram! Sen in på Jem & Fix för att köpa flyttkartonger, lämna av brorsan hemma hos sig och sedan ett snabbesök på banken för att få lite pengar, hela 86kr! När jag rensat klart blir det nog en tur ner till Materialmännen för att leta nya handtag till dörrarna och sen hämta mamma från jobbet! Kanske bäst att lägga på ett kol om man ska hinna allt innan det! Hon slutar om två timmar och här i sängen gör man ju ingen nytta precis.

Ciao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0