ebba and a rhino

Äntligen har jag lyckats hitta en jeansjacka som jag gillar :D Det tog ju bara ett par veckor! Blev även en kofta under min lilla shoppingrunda :) Skulle egentligen börjat måla väggarna i rummet idag, men insåg att jag inte hade nåt att täcka golvet med och jag litar inte på mig själv riktigt. Frida vet hur skitig jag kan vara ;) Det skulle vara färg överallt! Och då menar jag inte bara på väggen och golvet, utan även på mig och det skulle inte förvåna mig om det kom nåt i sängen. Det kommer nog bli riktigt bra här inne sen, ska framkalla massa bilder från Orsatiden och hänga upp på väggarna :D Bilder från Sydafrika och Kina kommer finnas där, men även bilder från båda kryssningarna, avslutningsmiddagen och annat smått och gott! Har bestämt mig för att det blir vita ramar i alla dess former och storlekar. Ska bli så skönt när allt är klart och jag har fått alla mina kläder som finns i Orsa. Sitter även och funderar på om man kanske skulle dra iväg till Spanien i en vecka eller två i höst :) Vore väldigt trevligt. Sen ryktas det om att det kanske kommer finbesök från SA och hälsar på! Vi får väl se. Sen borde man kanske slänga iväg lite jobbansökningar också, så att pengarna fortsätter rulla in efter vecka 31. Måste skriva det där tråkiga CV't bara :/ På tal om ingenting, kolla vilken härlig bild jag fick av Sorrel, en av studenterna vi lärde känna i SA!

Äntligen, som jag har väntat på denna bild! Jag menar, hur coolt är det inte att man har klappat en nhino!? ;) Iofs en nedsövd rhino, men ändå! Jag saknar verkligen alla där nere, kanske ska söka jobb i SA till våren ;) Vi får väl se vad som händer.

Nu måste jag åka och hämta mamma. Ciao <3

Kommentarer
Postat av: Pia

Jag är på för Spanien! Beror på vilket datum men jag på all in för Spanien! :D om jag är medbjuden vill säga ;)

2011-06-13 @ 15:57:47
URL: http://pialinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0