after work

Undrar varför det alltid känns som söndag dagen efter när man har festat på en fredag?! :P Det gör det typ alltid, så även idag. Igår var det after work på Ski Puben :) Hur kul som helst, minglade runt och hälsade på massa nytt folk. Det är inte lätt att komma ihåg alla namn, tror vi är ett gäng på 80-90pers som ska vara på det nya hotellet! Kommer ju inte kunna alla namn precis. Har koll på receptionisterna nu iaf och de är hur trevliga som helst. Igår hängde jag väldigt mycket med Victoria, som ska jobba i serveringen. Hon kände Emma, min roomie, sen innan. Vi fastnade hemma hos henne och satt och pratade om allt i säkert en timme igårkväll, vi skulle bara dit och hämta mer dricka. Efter det drog vi till Patrik och Fredric och dansade lite innan vi bestämde oss för att gå bort till Ski Puben och kolla läget. Utanför "mitt" hus mötte vi Robin som sa att det var dött där borta. På väg tillbaka till Patrik och Fredric träffade vi Sandra, som jobbar på Radisson Blu. Hon tog med oss hem till sig, där det tydligen skulle vara efterfest. Det var lite konstigt, vi var dem enda från Park Inn och alla kände varandra och verkade inte superintresserade att lära känna oss. Vi dansade iaf gärnet i typ två timmar innan vi gick hem och la oss.

Vaknade tidigt imorse, som alltid! Klockan var inte ens 10 när jag gick upp :/ Har varit helt död idag typ, som tur är har jag inte varit bakis. Victoria kom hit en sväng, så vi tog en liten promenad runt området. Letade upp de andra afterski-ställena. Kramade lite snöbollar också, finns några snöhöger lite här och var i backen :) Nu har jag och Emma ätit mat och kollat på Friends with benefits. Jag har faktiskt ätit korvstroganoff, tro det eller ej!? ;) Vad resten av kvällen har att erbjuda vet jag inte riktigt. Förmodligen soffhäng här hemma! :*

Emma och Victoria på Ski Puben :)

Jag och Victoria hemma hos henne. (fotograf: Victoria)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0