bingolottomys

Gänget har precis dragit hem, bara Fredric kvar. Har spelat Bingolotto ikväll :) De firade 20år, så alla gamla programledare var med. Och Bingo-Berra var tillbaka :D Vi vann dock inget på våra skitlotter :P Fem lotter och ingen vinst, inte ens en ny lott liksom. Men mysigt har vi haft det. Vickan, Lisa, Jimmy och Stephan kom förbi runt halv 8-ish med chokladbollar och kaffe :) Fredric droppade in lagom till bingolotto började och Patric kom nån gång efter första spelet. Jag och Emma har tvättat ikväll, tvättar iofs fortfarande för att en tvätt tar tydligen 2timmar!!! Sjukt irriterande. Förhoppningsvis hinner underkläderna torka i torktumlaren, lite jobbigt att hänga upp alla i lägenheten :P

Mån-ons har vi suttit och lärt oss baskunskaperna i Opera och idag har Wiebke gått igenom våra rutiner och andra saker som gäller på MRT. Sjukt mycket info! Jag börjar dessutom bli sjuk, känns som om hela huvudet är fullt med snor :/ Kan inte bli sjuk till helgen ju, födelsedagsfest för Jimmy imorrn :) På lördag blir det nog Twilight-maraton och på söndag är det dags för Breaking Dawn - part 1 :D Äntligen liksom, som vi har väntat!

Jag trivs så jäkla bra här uppe! :D Världens skönaste gäng som man ska jobba med! Och alla andra man träffat är ju också helt underbara. Kommer bli en grym säsong här uppe! Snökanonerna har jobbat för fullt i två dagar nu också, så det verkar som att de kommer öppna en backe till helgen :D Finally! Jag fick även hjälp av brorsan att beställa en bräda igår, eftersom jag inte kommer in på junkyard.se här i Tryssan. Den är på väg till honom nu, så borde vara hos mig nästa vecka :D :D :D

Näe, nu ska vi ner och kolla tvätten och sen är det gonatt som gäller, :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0