finally!

Äntligen, som jag har längtat. Idag är det den 1 november och det är dags för första dagen på jobbet :D Det lär bli ganska lugnt i början, idag ska vi bara ha möte t.ex. Sen ska vi nog hjälpa till att ställa iordning allt på hotellet eftersom det inte är klart än på ett tag.

Igår tog jag tåget till Gävle där jag bytte till bil. Dennis lämnade av Johanna på stationen och plockade upp mig. Sen åkte vi hem till honom och hämtade hans packning innan vi åkte mot Trysil. Blev lunch på donken i Mora och passade även på att handla lite frukost på ICA Maxi. Efter det fortsatte vi färden mot Trysil och var väl framme runt 16-tiden. Pratade lite med herr Bilar och checkade in på personalhotellet. Emma, min roomie, hade precis kommit också, så vi hade väskor ståendes överallt ett tag. Blev risotto till middag när vi väl hade packat upp allt och bäddat sängarna, sen blev det en lugn kväll med varsin kopp te framför tvn. Emmas kompis var här en sväng och sa hej också :) Ska lägga upp lite bilder på vårt krypin nån dag!

Var galet trött när vi gick och la oss, men vi låg och pratade nästan en timme och då hann jag bli pigg. Somnade till slut som tur var! Nu sitter jag här och dricker te och lyssnar på Vakna med The Voice, medan Emma gör sig iordning. Ska väl också ta tag i det där, typ snart ;) Kvart i 10 ska vi möta våra grannar och bege oss mot Radisson Blu där mötet ska vara, så jag har ju ingen brådska precis.

Wish me luck! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0