kick off på MRT

I torsdags hade vi kick off uppe på MRT :) Hur trevligt som helst! Det började med jobb på dagen, fram till klockan 17. Då fick vi sluta så vi hann byta om och så. Klockan 18 serverades det välkomstdrink i afterskibaren. Efter lite mingel och tal från Kjell-Erik, Hege och Jonas bjöds det på tacobuffé. Hur gott som helst verkligen. Det hade man sett fram emot hela dagen. Vi fick tre drikkebongar som vi kunde använda i baren :) Efter ännu mer mingel, där jag och Vickan satt och pratade med de nya servicevärdinnorna, så kom glassen fram. Blev chokladsås med glass för min del, dränkte glassen med chokladsås ;) Vi blev sen indelade i lag. Vi fick först en liten lapp där det stod ett djur, sen skulle vi gå runt och låta som det djuret och hitta våra lagkamrater. Jag fick hund, som tur va :P Vi hade för några medlemmar så vi fick slås ihop med katterna och de utsåg mig till alfahona. Mjoff blev vårt lagnamn i trekampen som stod på tur. Spika i en spik med fel sida på hammaren, in your face och ett quiz om hotellet var de olika grenarna. Vet inte vilken plats vi kom på, men vi hamnade tyvärr inte på topp 3! Klockan 22 gick bussen hem, sen blev det lite efterfest på personalhotellet innan jag gick och la mig.

Efter den kvällen förstod man verkligen hur grym denna säsong kommer bli! :D Ser fram emot att den ska dra igång på allvar!

Nähe, nu måste jag ta tag i denna dag :P Ner till Kiwi, göra lunch och sen stryka min skjorta. Inatt är det jobb på Radisson som gäller, :* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0