Mountain Resort Trysil

Dag två börjar närma sig sitt slut. Det känns som om vi har varit här i iaf en vecka, men icke :P Mycket information att ta in, men det ska väl fastna tillslut. Idag träffade vi kommunalordförande i Trysil som hälsade oss välkomna hit och berättade lite om Trysil. Sen hade vi först en rundvandring på Radisson Blu och sen en lunch, som inte var så jättegod :P Efter det fick vi äntligen åka upp till vårt hotell och shit vad fint det var och det är det fortfarande en byggarbetsplats. Kommer bli grymt fint när allt är på plats!

När rundvisningen är över så var även dagen över. Hem en sväng och softa innan vi drog ner till byn och skaffade norska nummer :) Måste be familjen ta med en gammal telefon upp när de kommer hit, så man kan använda både svenska och norska. På kvällen nu har vi varit hos Victoria och Lisa och myst lite. Spelade "Lingon, Lådvin & Långkalsonger" och tävlade om vem som var mest svensk. Det var tydligen inte jag, för jag kom sist :P Kl 21.30 blev vi "utslängda" och gick till Patrik & Fredrik istället. Patrik utmanade mig i en NHL-match som, tro det eller ej, jag vann! :D Men det tog kanske 11 straffomgångar innan det avgjordes. Blev inte mycket dricka ikväll, sparar mig till aw:n på fredag :D Får se om nån mer behöver åka till Sälen innan det, vore nice. Det är inte billigt i Norge :P

Nu är det sängen som gäller och imorrn ska jag ha samtal med vår receptionistchef Vibeke :) Gonatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0