opera

Lite smått seg i huvudet efter att ha börjat med Operaträning idag. Riktigt kul, men det känns ju att man har suttit framför datorn hela dagen. Och vad är det första man gör när man kommer hem?! Jo, sätter på datorn :P Det är iofs inte riktigt samma sak. Operaträning som gäller för resten av veckan, så då borde vi ha lärt oss det mesta. Nästa vecka ska vi upp till MRT (Mountain Resort Trysil) igen och gå igenom ALLA rum! Det ska bli kul och förhoppningsvis lär man sig lite mer hur hotellet är uppbyggt.

I lördags blev det ytterliggare en utgång och igår mådde jag inte bra. Var halvdöd fram till klockan halv 3, då jag tog på mig lite kläder och gick bort till Radisson för att möta herr Bilar. En tur upp till Fageråsen för att kolla på en jacka han ville ha. Efter det åkte vi förbi Kiwi och köpte middag. Chips och dipp var det som gick ner! Blev faktiskt lite piggare av det och orkade ta mig bort till bowlingen. Jag, Emma, Vickan och Patrik spelade och Jimmy tittade på. Emma vann, jag kom på andra plats, Patrik blev trea och Vickan vann åt andra hållet :P Riktigt kul, var länge sen jag bowlade. När vi varit hemma en timme typish kom David förbi och drog med oss till Sagbruket som öppnade igår. Blev ingen långvarig kväll, drog hem runt halv 11 typ. Sängen har nog aldrig varit så skön som den var när jag gick och la mig igår :P Lär nog sova ganska bra inatt också!

Ska kolla klart på Den som dräper och sen blir det nog gonatt för min del, :*

Haha, insåg inte att klockan var så mycket, det tog slut nu :P Jaja!

Kommentarer
Postat av: Viikkan

Haha! Jag har redan gått igenom alla rum typ 100 gånger den senaste veckan! Jag är inte avundsjuk! :P

2011-11-18 @ 09:07:48
URL: http://victoriadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0