träningsvärk

Shit vilken träningsvärk jag har :) Inte så konstigt med tanke på hur mycket vi tränade igår. Först var jag och Vickan ute och gick ca 5km, sen blev det lite hemmagym hos henne. Efter en dusch gick vi ner till Kiwi, tillsammans med Jimmy, Dennis och Fredric. Där skaffade vi korv, korvbröd, engångsgrill och rostad lök. Sen hämtade vi upp Emma, Therese och Alma innan vi började vandringen uppför berget. En timme vandrade vi uppför innan det var dags för korvgrillning :) Tog lite hoppbilder medan grillen blev varm, blev några riktigt bra. Efter att vi ätit upp korvarna började vi gå neråt. Blev lite kaffe och varm choklad hos Jimmy och Dennis innan vi packade väskorna och drog till Radisson och deras bubbelpool :D Emma och Julia provade på flowriden, men jag kände att mina ben inte orkade. Det får bli nästa gång!

Idag har jag varit ledig, medan Emma har varit på Yes I Can!-utbildning. Gick upp vid 11-ish när Vickan kom och knackade på dörren :P Ner på byn för att kolla varför våra norska nummer fortfarande inte funkar. Nu verkar det som om att de ska komma igång ikväll eller imorgon, så hoppas på det! Käkade lite frukost och sen kom Vickan förbi och kollade på Burlesque. När filmen var slut var det dags för lunch. Tog med mig en lök och gick hem till Vickan där vi lagade egen pyttipanna :) Sen har vi hängt där typ hela eftermiddagen. Varit jättesociala och spelat wordfeud :P Nu snart kommer herr Bilar hit för vi ska leka lite! :D

Imorgon är det jobb mellan 10 och 16 som gäller och då ska även kommunen gå in och kolla hotellet. Förhoppningsvis godkänner de det så att vi får gå in och börja plocka upp lite saker på onsdag :D

Nu är det min tur i wordfeud :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0