ojoj :P

Oj, dålig uppdatering här visst :P Har inte orkat blogga den senaste veckan. Vi har iaf varit uppe på hotellet hela veckan och burit ut alla saker som ska vara i rummen, satt upp datorerna i repan och massa annat smått och gott! Har även fixat ett norskt kontonummer, så det känns bra att veta att det rullar in lite pengar den 10 december :) Jobbad extra igår, men har varit ledig idag vilket har varit jätteskönt! Sov till 11-isch, sen åkte Vickan, jag, Lisa, Becca och Jhulia till Långflon. Käkade lunch, ringde hem och handlade. När vi väl kom tillbaka till Trysil så gick vi till Vickan och gjorde knäck, snickers och nåt mer julgodis som jag har glömt namnet på :P Sjukt gott blev det iaf! Har riktigt ont i magen nu, hehe. Kollade på Beck fram till nyheterna började, då gick jag hem. Så nu sitter jag i vår bäddsoffa och ska vända på dygnet. En full Emma ligger brevid mig :P Hon är så söt! Tycker synd om henne som måste jobba tidigt imorrn. Själv ska jag jobba natt på Radisson, så börjar kl 23 imorrnkväll. Ska sova länge och sen är det flowride som gäller på kvällen :)

Har varit lite seg sen gårdagens festligheter. Inte bakis, men seg. Jag och Vickan skulle inte ens festa. Först var vi hos Greg och fick massage, medans killarna festade inne hos Bård. Efter massagen gick vi förbi hos Fredric och kollade läget och sen förbi Vickan och Lisa för att hämta vin innan vi drog till Greg igen. Gick från trötthet till partymode så fort vi kom dit typ. Dansade lite och bestämde oss för att byta om ifall vi skulle dra vidare. Och ja, vi gick vidare :P Festade först med killgänget innan vi gick till Skipub'n. Där blev det ännu mer dricka och lite dans. Gick väl och la mig runt 3-tiden och somnade direkt!

Nu är det film som gäller här, tror det blir Water for Elephants :D Gonatt :*

Kommentarer
Postat av: Viikkan

They are called Rocky Roads :)

Tack för veckan sötnos! Du made it worth to remember :)

2011-12-01 @ 00:05:25
URL: http://victoriadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0