säsong 11/12

Shit, nu är jag galet taggad alltså! Om jag kunde, skulle jag sätta mig på bussen upp redan imorrn! Första snön kom idag också, tänk om den kunde komma här. Jag känner att jag är redo för snö nu! Fan, det kommer bli en helt grym säsong. Och det är så roligt att jag ska jobba med Dennis och att Reisa och Bilar jobbar på det andra hotellet :D Varje dag får jag hålla mig från att ta fram resväskan och packa. I tankarna har jag redan packat typ :P Och i tankarna står jag redan på min bräda i Trysils backar, tillsammans med Bilar :D Men inget av det stämmer just nu, har inte ens en egen bräda för tillfället. Undrar varför det måste vara så dyrt?! Eller varför jag inte har så mycket pengar!? :P Ska bli så skönt att ha en inkomst! En FAST inkomst dessutom :) Det värsta är att jag förmodligen inte kommer vara hemma över julen, men jag överlever nog!

AAAAAAAH, ge mig 28oktober nu!!!! Det är dagen då jag hoppar på bussen upp :D :*


Inte långt kvar till detta är verklighet, wohoooooo! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0