sista helgen hemma

Sitter i sängen och målar naglarna :) Va länge sen den hade lite färg, så tyckte det var dags. Ikväll kommer några vänner till familjen hit, ska bli trevligt. God mat står menyn kan jag lova. Mamma och jag har hållt på i ett par timmar och förberett allt. Det har blivit en hel del småätande, tur att det är ett tag kvar innan vi ska äta :P

Min sista helg hemma på ett bra tag framöver också :/ Nästa vecka går flyttlasset. Har inte bestämt vilken dag än, men nästa helg kommer jag vara i Trysil iaf. Den 1/11 börjar jobbet :D Helt sjukt att det är så få dagar kvar. Mindre än två veckor nu :D Ser fram emot det så himla mycket! Har börjat packa nu också, äntligen liksom :P Lite saker som ska tvättas, men annars är de flesta kläderna nerpackade. Det är jobbigt att veta hur mycket man ska ha med sig, jag ska ju vara borta ett halvår! Men familjen kommer nog upp och hälsar på nån gång, så saknar jag nåt får de väl ta med det :)

Nästa vecka blir det att fixa lite småsaker. Typ klippa mig, färga håret och ögonbrynen, köpa lite småsaker som jag behöver ha med upp etc. Och självklart packa det sista ;) Städa en sista gång kanske. Redan fullt med hundhår trots att det bara var några dagar sen jag dammsög, men jag är inte förvånad iofs!

Näe, nu måste jag måla klart naglarna och sen byta kläder. Sen är det fest! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0