trysil baby ;)

Jaha, då var det måndag igen! Helgen går alltid för fort. Den blev inte som planerad, men har ändå haft det supermysigt. Planen var en utgång i underbara Stockholm i fredags, men då min ekonomi inte tillät en utgång så åkte jag hem till Linköping istället. Skulle ändå åkt tidigt på lördagmorgon, så det gjorde inte så mycket. Sov hos Jenny & Kent. Vi åt lite tacos och spelade yatzy, sen började jag och Jenny att kolla på Sweet Home Alabama men vi var ganska trötta båda två så det blev tidigt i säng. I lördags åkte vi ner till Vimmerby och hem till familjen Wester :) Kalas stod det på kvällens schema! Mia fyllde år 24 september och Kent fyller år den 6 oktober, så det var dubbelkalas. Alltid lika trevligt. Vi var där typ en timme innan, för Jenny skulle hjälpa till att laga mat. Själv så spelade jag innebandy med mina småkusiner :D Eller jag fick vara domare! Vi hann även spela lite kula innan de övriga gästerna kom, resten av familjen Falk och mormor, Mepa och Anders. Menyn bestod av fläskfilé med trattkantareller och bacon och potatis, med pannacotta och blåbär till efterrätt. Hur gott som helst, som alltid! Efter det blev det lite mer innebandyspelande samt lite biljard. När det började bli sent för småkusinerna ville de hellre kolla på film, eller spela spel på min mobil :P Sen kunde jag gå upp och umgås lite med de vuxna och dricka lite vin!

Igår rensade jag garderoben :) Alltid lika skönt att bli av med lite kläder som bara ligger och skräpar. La även undan lite sommarkläder som tog plats! Hittade även mitt underställ och mina goggles längst in, som numera ligger längst ut eftersom de snart ska packas ner i väskan :D Längtar något så fruktansvärt, av flera orsaker! Säsongen 11/12 kommer bli grym uppe i Trysil! Fredagen den 28 oktober hoppar jag på tåget och tar mig upp till Norge. Hela den veckan kommer gå åt till att tvätta och packa och fixa med småsaker. Och umgås med familjen såklart! :)

Ska kolla ytterliggare ett avsnitt av Pretty Little Liars, som jag har fastnat för efter att jag såg ett avsnitt på tvn igår! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0