wordfeud with mr bilar :)

Ligger i sängen och spelar en omgång av wordfeud med herr Bilar, på engelska! :) Det ska bli spännande, men jag har svårt att komma på ord på svenska så jag undrar hur det ska gå på engelska. Är dessutom jättetrött också! Det känns som om jag har feber, fryser och svettas om vartannat. Men tog tempen förut och det har jag inte. Har opererat bort två födelsemärken idag, kanske är därför?! Ont gör det iaf. Dagen har varit lång p.g.a. operationen iaf! Var där kl. 08.15, så gick upp runt tjugo över 7. Och sen jag kom hem har jag inte gjort ett skit :P Kollat på Dear John, Lejonkungen 3, fem avsnitt av The Big Bang Theory och nu Water for Elephants :) Tog en paus för lunch med pappa, för lite tv-tittande och för middag. Annars har jag legat i sängen och halvsovit hela dagen! Eller nej, jag var och hämtade mamma, handlade och slängde skräp också :P Imorgon ska jag göra något av dagen. Det är visst marknad här i stan, så det blir garanterat en sväng där! Brorsan pratade om bio i Linköping, det kanske vore nåt!? :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0