stockholm i mitt hjärta

Sitter och funderar över varför jag inte har rummet rent och fint hela tiden?! Det är så himla fräscht och härligt när det är städat ju! :P Har inte riktigt orkat städa den här veckan för jag har jobbat i Vimarskolans matsal. Härligt när pengarna rullar in sen, men när man är där så är det inte allt för kul. Det känns så konstigt att vara där också, när man har gått på AL från 1-9! ;) Men jag hoppas ändå jag får jobba lite mer, pengar behövs! Har sagt till far min också, att han får säga till om han behöver hjälp nån gång. Jobbar hellre med honom ;) Veckan som kommer kan jag dock inte jobba, jag drar nämligen till mitt älskade Stockholm på tisdag eftermiddag :D Det ska bli så himla underbart att komma hem dit ett tag! Planen är att jag ska hinna ta mig upp en gång till innan jag börjar jobba i Trysil. Hade inte varit helt fel att vara där några dagar och sen åka till Trysil därifrån, men det skulle bli så himla jobbigt med packningen och allt. Flyttar upp till Trysil i slutet av oktober, så man hinner känna sig lite hemma innan jobbet väl drar igång :) Längtar som satan!

Dags att vika lite tvätt och även kolla så att hundarna inte har för sig nåt bus där ute ;) Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0