träning is the shit

Träning kan ju egentligen vara det bästa som finns! Igår var jag ute och sprang och idag har jag varit och simmat :D Efter 100m var jag redan slut, men simmade ytterligare 900m till efter det! Med en kort paus efter varje 200m. Imorrn är det helg, så då blir det nog inte så mycket träning. Möjligtvis lite magövningar imorrn innan middagen. Jo, så får det bli! Det är dags att börja träna lite, så man inte är helt otränad när det är dags för säsongen :P

Ska bli så oerhört skönt att kunna sova ut på lördag. Även om jag inte går upp förän kl 8, så är det drygt att behöva sätta klockan varje dag. Det finns inget värre än att vakna av den hemska alarmklockan. Spelar ingen roll vad klockan är, det är mycket skönare att vakna automatiskt!

Måste borsta bort allt grus som hundarna precis lämnade i min säng ;) Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0