the big bang theory

Har precis tagit en varm och härlig dusch och nu sitter jag och myser i min OnePiece :) Ska snart ner och hämta mamma på stan för att åka till ICA och handla. När jag kommer hem igen blir det att lägga sig i sängen och glo på The Big Bang Theory! Har börjat se från början, så himla bra serie alltså.

Den här veckan är det jobb som gäller, 9.30-16 varje dag. Skönt med lite jobb, men jag längtar nåt fruktansvärt efter att få komma härifrån och jobba i Trysil! Mest av allt längtar jag nog efter snön :P Är så sjukt sugen på att åka bräda igen. Blir att köpa sig en egen i år! :D Vill även ha en ny jacka och nya byxor, nytt underställ, ja nytt allt egentligen :P Ser också fram emot att få lära känna massa nytt, härligt folk! Undrar vad för folk man får bo med?! De har mycket att leva upp till. Jessica är världens bästa roomie och jag önskade att jag fick bo med henne resten av livet :P

Äh, nu blire att mysa i sängen framför Penny, Sheldon, Leonard, Raj och Wolowitz :D Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0