grattis världens bästa Victoria :)

Igår fyllde Vickan år och det firades ordentligt! I torsdags var det meningen att det skulle bli en lugn after work med Vickan på Stabben. Det blev långt ifrån lugnt ;) Beställde först en drink av Thomas i lobbybaren. Jonas var snäll och bjöd på varsitt glas rosé som skulle slängas(?) Tog våra två glas och satte oss i Stabben. Ganska lite folk, men folket som var där va sjukt taggade! Och det smittades av på oss. Drink nummer två beställdes, denna gång av Johan. Blev även bjuden på en shot medans jag stod i baren, tack för den :) Klockan närmade sig tolvslaget och Vickan beställde nya drinkar av Poffe. Lina beställde in Cava som vi skålade i när Vickans födelsedag kom. Vi sjöng och fick t o m oss bandet :P Efter det så fick Vickan och två andra som fyllde år, gå upp på scenen där de körde "Sommartider" tillsammans med bandet. När det lilla framträdandet var över blev det en ny drink, Bård fick äran att göra sista drinken (på Stabben :P)

Vi hade tagit Vickans bil till jobbet, så Tobbe var snäll och körde den och oss hem. Eller oss släppte han av på T2, såklart! Väl inne blev det ytterliggare en drink ;) Massa dans, en flaska skumpa, två cider och en shot senare stängde T2 och det var dags att gå hem. Fast först, en fet pommes med tzatziki på Happy Faces!! :D Så jäkla gott, men blev helt förstörd när jag tappade de i marken :( Jaja, man kan inte lyckas alla gånger ;) Väl hemma däckade jag på soffan och vaknade upp kl 9 dagen efter, fortfarande på soffan med kläder på! Bra där!

Kl 13 skulle det vara tårtkalas hos oss. Smörgåstårta och marsipantårta. Synd att jag var så himla bakis, fick inte i mig nåt :P Hängde på Lisa hem efter jobbet och tog en bit smörgåstårta, riktigt gott! Nu ligger jag i sängen, folk är på T2 men jag är så himla trött. Och att betala 150kr när man inte är så jättepepp känns sådär! Ska vila upp mig så kanske jag orkar åka med till MRT och BBQ buffé på Stabben innan jobbet imorrn :) Gonatt världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0