slutspurten

Sitter i soffan och målar naglar och lyssnar på musik. Försöker tagga utgång, men det är lite svårt när man inte har nåt att dricka och är själv :P Visserligen underlättar det inte att jag har tagit på mig myskläder efter duschen ;) Tur att jag inte är trött iaf, kunde inte riktigt sova förut. Annars brukar jag alltid totaldäcka i soffan när jag har börjat kl 06. Vilade väl nån timme tror jag, det får väl räcka :)

I tisdags var det säsongens sista supertirsdag på Knettan. Jag, Alma, Vickan och Elin började dagen med lunch på Rialto. Alla var sjukt sega och verkade lite bakis ;) Lite ärenden på stan, handla på Kiwi och Ica och sen hem. Vickan och Alma skulle till Anna och äta, så jag och Elin lagade mat hemma hos henne. Lax, bulgur, wokgrönsaker och limesås - sjukt gott! Satt hos henne och drack lite innan de kom tillbaka från Anna. Typ sprang till liften, som bara var öppen kl 19-19.30 då kvällsåkningen är slut för säsongen. Jag och Elin delade på en öl i liften upp och sen åkte vi ner till Knettan. Vi var riktigt blöta när vi kom fram, typiskt nog så regnade det lite smått på väg upp :/ Folk var riktigt taggade för sista supertirsdagen, det dansades på borden från första början :) Dåligt nog så stängde de 20minuter tidigare, illa!!! Jag och Elin försökte ragga skoterskjuts ner till Skipuben. Det gick inte så bra, så vi började vandra neråt. Träffade på Anna i backen och stod och pratade lite med henne innan hon åkte ner. En bit längre ner ser vi Martin och Johan försöka åka tillsammans, det gick inte så bra :P Tur att en skoter stannade och plockade upp oss! :D För första gången hade jag faktiskt jävligt kul på Skipuben, mest tack vare Alma :D Stod på dansgolvet hela kvällen (tänkte skriva natten, men kom på att det bara var öppet till kl 01 :P) När det stängde gick vi hem till Alma och åt mackor, för vi missade helt att Happy faces hade öppet denna kväll :/

Var sjukt sliten på onsdagen, tack och lov inte så bakis :) Blev lunch på Ski bistron med Alma, Vickan, Elin och Johanna. Drog hem till Vickan och kollade på film efter det, Tarzan och Svanprinsessan. Lite godis, chips och dipp och cola åkte ner också. Vi avslutade kvällen på restaurang Vinter tillsammans med Emma och Therese :) En superkoselig dag helt enkelt! Sov gott när jag väl gick och la mig.

Nu har jag jobbat tors-lör, har varit så himla lugnt. Och lugnare kommer det bli. Fr.o.m. imorrn är lodge B-G stängt, alltså endast H och A kvar. Nästa helg jobbar jag natt, såklart! Missar personalfesten som är nästa söndag, riktigt irriterande! Men, men. Ska måla klart naglarna nu, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0