...

Det ær så himla mycket jag vill gøra nu sista tiden før den hær sæsongen, umgås med alla så mycket det går! Typiskt nog så jobbar jag natt i helgen, kommer vara helt sliten men det ær det vært :) Sova kan man gøra nær man dør :P I søndags var min och Almas sista kvæll på T2. Vi børjade med tjejmiddag hos Alma och Vickan, grillad kyckling, sallad, bulgur, limesås och vitløksbrød. Sjukt gott! Var ett helt gæng med tjejer och vi hade så himla roligt. Drog till Sagbruket runt kl 22, dags før bartømning. Møtte upp Micke och hans polare Håkan. Det dracks drinkar, shots och øl hej vilt :P Någon timme senare gick vi till T2 før att tømma baren dær. Vi lyckades nog ganska bra tror jag ;) Dansade i vart fall gærnet tills det stængde. Blev en fet pommes på Happy Faces, såklart, efter T2. Min och Almas sista :(
Lagom seg på måndagen nær jag vaknade och det var tur att jag inte skulle børja føræn kl 17! Den mest meningsløsa dagen på jobbet någonsin! Jag gjorde inget vettigt mer æn att løsa av Eleni på lunch :P Sen satt vi och spelade kort och Draw Something. Gick hem vid halv 9, før då skulle Alma åka. Føljde med henne hem, førde øver lite filmer och kollade film. Riktigt koskvæll blev det :)
Tisdagen spenderade vi i backen. Jag, Alma, Vickan, Elin, Micke och Håkan. Vi gick væl hem runt 4-tiden. Før min del blev det typ hem och vænda. Micke och Håkan skulle bada på Radisson, så jag tog med mig Vickan och gick dit. Så jækla skønt att bara sitta och slappa i bubbelpoolen. Hem før att byta om och sedan var det Big Horn som gællde. Almas sista kvæll i Trysil :( Vi fick med oss Micke och Håkan också. Vickan var sjælvklart med också, men det ær ju sjælvklart ;)
På onsdagen kom Alma førbi før att sæga hejdå! :'( Trysil ær inte samma sak utan henne hær, saknar dig så sjukt mycket søtnos! <3  

6timmar kvar! Kom igen tiden, gå fortare! // over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0