I've had the time of my life and I owe it all to you!

Snart er sæsongen 2011/2012 øver før min del! :/ Nær jag går av mitt nattpass så er det en månad fri som gæller :D Ska bli riktigt skønt. Stockholm - Dubai - Vimmerby - Stockholm er planen. I slutet av maj bær det av mot Trysil igen, før hær ska jag spendera sommaren :) Det kommer bli grymt kul det också! Mycket mindre festande och mycket mer træning! Innan jag vet ordet av er sæsongen 2012/2013 hær och det kommer massa nya och gamla sæsongare igen :D

De hær 6 månaderna har gått så galet fort! Introduktion i Opera, læra kænna nya kollegor, sætta saker på plats i alla rum, kickoff, myskvællar, snowboardåkning, fyra galna supertirsdagar och tre lite mindre galna MRT Challenge, branschsøndagar på T2, frukostbuffé på jobbet, nattpass, roadtrip till Sælen, våfflor på Knettan, fet pommes på Happy Faces, 100 miljoner incheck och lika många utcheck på søndagar, chill i utomhusbubbelpoolen i Kulpen spa, en vecka med min underbara familj, måndagsbuffé på Peppes, fødelsedagsfirande av værldens bæsta Vickan och massa en hel del chill/bakisdagar i soffan ;)

Vad hænde med tiden liksom?! Det kænns som om att det var igår jag satte mig på tåget mot Gævle dær Dennis møtte upp mig och vi åkte till Trysil. Det var ju inte alls længe sen jag træffade mina nya kollegor før førsta gången! Trodde aldrig jag skulle klicka med någon från allra førsta dagen, men det var førsta dagen som jag och Vickan børjade umgås! Och vilka månader vi har haft tillsammans :D Galna fester och mysiga filmkvællar! Nær jag fick reda på att jag skulle dela sovrum med en tjej blev jag lite nervøs, men kunde inte fått en bættre sambo æn Emma :) På inflyttningsfesten hos Reisa, Matilda, Kalle och Jenny træffade jag Elin før førsta gången, det var ju typ igår.. eller?! Alla våra myskvællar med Disneyfilmer och snacks har varit de bæsta kvællarna. Jag ær så glad att Alma och Vickan børjade umgås, så æven jag fick chansen att umgås med en så underbara mænniska som hon! Listan kan gøras lång på alla underbara mænniskor jag har fått læra kænna hær uppe! <3

Har fuskat lite med min uniform så hær sista natten :P Frøs så himla mycket, så tog på mig en trøja från Stabben. Dags att byta tillbaka och gøra klart checklistan :) Snart kommer Elisabeth och løser av mig, sen blir det hem och vila lite, tvætta, køra Elin till bussen, packa Vickans saker i bilen, åka till MRT och sæga hejdå och sen åker vi mot Stockholm :D

Tack før den hær sæsongen Trysil! Ser redan fram emot sæsongen 2012/2012 :D // puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0