ferie

Precis kommit hem från en runda med Asta, kom in lagom innan regnet kom :) Konditionen är inte på topp precis, men nu jävlar blir det hårdträning när jag kommer tillbaka till Trysil. Jag har alltid hatat att ge mig ut och springa, men tycker det är jäkligt skönt nu. Måste fixa en bra spellista bara!
 
Det är sjukt dålig uppdatering här på bloggen känner jag, ska se om jag får någon ny motivation nu. Har självklart hänt en hel del. Det roligaste att säga är väl att jag valt att lämna repan och kommer fr.o.m. tredje september jobba i bowlingen på Radisson :) Känns jättebra! Under Trysilrypan kommer jag jobba natt i receptionen på MRT, men sen är det bowlingen och servering som gäller.
 
Nu först har jag lite semester, så sitter i skrivande stund hos familjen i Vimmerby. Kom hit i onsdagskväll, sjukt nice att vara hemma igen! Har klippt mig och färgat håret här hemma också så nu är jag redhead igen :D I lördags åkte jag upp till Linköping för att träffa Isabelle och tjejerna från gymnasiet. Jag och Isabelle tog en lunch och gick en liten runda på stan. Sen skulle hon åka till Vadstena så då tog jag bussen till Sandra. Blev lite chill hos henne, medan vi försökte övertala Hannah att komma. Hon mådde tyvärr inte så bra, så hon tog bussen hem igen. En tur till ICA för att köpa bakismat till söndagen och sen till pizzerian för att köpa mat till kvällen. Öppnade första cidern och började göra oss iordning för kvällen. Erica dök upp runt kl 18.30, satt och pratade lite om allt möjligt. Fia och Jennie kom vid 8-tiden och Filip och hans polare strax därpå. Spelade lite Alias (jag, Fia och Jennie vann!) De flesta av oss ville se Norlie & KKV spela i stan, tog bussen in vid 23 typ. Fia och Jennie åkte hem till Jennie och drack lite till, för att möta upp oss på krogen lite senare. Det slutade med att Filip och hans polare satte sig och drack öl, medan jag och Sandra gick till spelningen. Äntligen har jag fått se dem! Sjukt bra! 
 
Lyssnade väl i 20-30 minuter innan vi gav upp. Mötte upp Filip och gänget på Platå, drack lite drinkar, blev lite dans för min del :) Vet inte vad klockan var när vi drog, men efter att de köpt fyllekäk drog vi hem till Edvin. De åt kebabtallrik medan vi kollade på Macken, riktigt lugn efterfest måste jag säga. Det var länge sen det var så lugnt på en efterfest :P Tror att klockan var runt 4 när jag och Sandra gick hem. Somnade inte förän runt 6 och vaknade halv 10, inte bakis men riktigt trött! Blev en lugn dag i soffan, fram tills att vi drog till Cloetta center för att kolla hockey. På kvällen mötte jag upp Calle, Victoria och två kompisar till dem för att gå på bio. Vi såg Total Recall, jag tyckte den var bra! 
 
Sov i bilen på väg hem och när jag väl la mig i sängen, somnade jag direkt! Vaknade upp i samma position som jag somnat i :P 
 
Nu blir det en dusch och sen slapp framför tv:n! Blir nog en tidigt säng, för är fortfarande trött som ett as. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0