Stockholm i mitt hjärta

Ligger i soffan hos Jessica och Danne, sov till 12 idag :) Riktigt skönt! Är inne på sista semesterveckan nu och den spenderas i Stockholm :) Ikväll är det koskveld med Vickan och Alma och imorrn får jag åka till fina Carro :) Hon är så himla fin som alltid låter mig bo där <3 På fredag åker jag hem till Norge igen förmodligen :)
 
Förra veckan var jag hos Elin i Hässleholm i några dagar :D Helt underbart att få träffa den tjejen igen! Vi åt tacos två gånger, kollade på Tarzan och Björnbröder och drack malibucola - allt som vi gjorde i Trysil :P Förutom det hade vi även ett litet hemmaspa, hon fixade mina naglar, vi var i Malmö på Malmöfestivalen och såg Kapten Röd och Timbuktu och vi avslutade med grillkväll hos Elin tillsammans med Johan, Julia och Kennie :) Har haft tre toppendagar där nere :D 
 
I söndags var min sista kväll hemma i Vimmerby, så jag bjöd in nästan hela släkten på smörgåstårta på eftermiddagen :) SÅ himla gott och riktigt mysigt att få vara med släkten en sista gång. Vem vet när nästa gång blir :/ 
 
Dags att göra något vettigt och hoppa in i duschen och packa om lite :) Puss.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0