första december tvåtusentolv

Oj, över en månad sen nu :P Har verkligen inte orkat blogga nåt på sistone, ingen motivation. Självklart har det hänt en hel del i november, men vi skippar det!
 
Idag är det första december, 23 dagar kvar till julafton, 30 dagar kvar till nyår och 32 dagar kvar till jag åker hem :D Det är sjukt vad fort tiden går, redan december, snart 2013 och innan vi vet ordet av så är säsongen över! Men nu ska vi inte tänka på det, säsongen har ju precis börjat ;)
 
Började dagen med julkalendern såklart. Mysteriet på Greveholm är tillbaka :) Så himla mysigt med julkalendern och jul. Lite tråkigt att inte vara hemma över jul, men vi ska nog knåpa ihop nåt julfirande här i lilla Trysil vi å :)
 
Imorrn kommer min fina vän Elin upp på besök :D Åååh, det ska bli så himla kul att träffa henne igen. Har inte sett henne sen jag var i Hässleholm och hälsade på i somras. Får se om det blir lite fest imorrn, folk pratar om att åka till Sälen. Måndag och tisdag står det snowboard all day long på schemat :D Tyvärr är det bara en snabbvisit, för på tisdag åker Elin hem! Förhoppningsvis hittar vi nån som vill låna ut sin bil eller följa med till Elverum så hon kan vara kvar lite längre :)
 
Nähe, dags att lämna min underbara vän Sängen kanske!? //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0