guldkort

Bloggen är inte prio ett nu när säsongen är igång, men helt ärligt så har jag tappat suget. Finns så mycket annat som är bra mycket roligare. Typ åka snowboard! Nu är det ju iofs typ två veckor sen jag åkte!!! :O Det ska det bli ändring på nu. Skulle gett mig ut idag, men efter två dagar med kurs på jobbet så orkade jag inte och kände att sängen va lite skönare. Kollade julkalendern och de avsnitten som jag missat av The Big Bang Theory och How I Met Your Mother. Efter det så har jag städat och fixat lite här hemma. Hängde upp min julstjärna idag, bättre sent än aldrig :P Ska snart iväg till Loftet för att köpa årets guldkort! Man må ju ha ett sådant, gratis inträde och lite billigare dricka :)
 
Äh, nu orkar jag inge mer. Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0