fem dagars ledigt :)

Ganska dålig uppdatering här känner jag :P Men tyvärr är bloggen inte prioritet nummer ett här i Tryssan!

Förra veckan var jag hemma en sväng :) Åkte på onsdagmorgon härifrån och var hemma runt 22-tiden. Blev en lång och seg dag som mest spenderades på en buss! Mamma och pappa kom och hämtade mig i Linköping, så slapp spendera den biten på ett tåg. Sov till halv 12 på torsdagen, det behövdes :) Vaknade av att lillkussen Hugo var på besök. Busade lite med honom och kollade på när han spelade spel på datorn. När han hade åkt blev det en sväng ner på stan med mamma. Fick ett par byxor i Ebba/Maria-present :) Tack så mycket! Hem för att äta och sedan ner till församlingshemmet för att duka inför begravningen. Blev lite kvällsmat hos mormor efter det. På fredagen var det dags för Anders begravning :( Hur fin som helst verkligen! Alla fina tal och alla fina uppträdande från hans vänner från Great Jazz Club! Blev en lång dag, men trots allt så var det trevligt att spendera den med släkten.

På lördagförmiddag var det dags att säga hejdå till Vimmerby och hej till Stockholm :D Gick lite själv på stan och kollade i affärer innan Carro kom in och mötte upp mig! Träffade Elin och Maria på Plattan, hur kul som helst. De har man inte sett på ett tag :/ Runt 17-tiden gick Carro och jag till hotellet och gjorde oss iordning. Bodde på Radisson Blu vid centralen över natten, galet skönt! Hanna kom dit och vi öppnade upp vinflaskan :) Satt där och hade det koseligt innan vi gick upp till Skybaren. En drink hann vi med, sen var det dags för middag. T.G.I. Fridays var det som gällde och vi hade tur och behövde inte vänta så länge :) Hamnade i matkoma deluxe och satt där ett tag innan vi tröttnade och drog till Medis. In på en bar (Chill?) för att ta en drink och bestämde oss för att köra en barrunda. Gick vidare till Mest för en Smirnoff Ice och där tog barrundan slut, hehe :P Alla tre var så trötta och Carro och jag ville kunna njuta av frukostbuffén. Halv 9 var vi vid buffén så kunde sitta där en timme innan jag behövde gå mot bussen. 8timmar senare var jag äntligen hemma i Trysil igen :D

Emma hade lagat tacos när jag kom hem :) Efter en härlig dusch blev det att göra sig iordning lite för att sedan dra hem till Elin och Elin. Ett snabbesök på MRT och sen var det T2 som gällde. Grymt kul, trots ganska lite folk!

Idag har jag varit ledig igen :P Ledig imorrn också t.o.m.! Dagen har spenderats i backen med Elin och Caroline :) Lunch på Knettan och afterski på Sagbruket - en toppendag verkligen. Ännu en gång stod maten på bordet (läs: bänken ;)) när jag kom hem :)

Nu ska jag duscha, för kl 18 är det dags för massage :D See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0