nattpass

Sitter i kantinan på jobbet och har precis ätit lite mat, en timme kvar sen är det dags att gå på nattpass! Tre nätter blir det p.g.a. Jimmy är sjuk. Idag har vi varit på hjärtstartarkurs, var riktigt intressant och väldigt bra kurs. Pratade även om HLR och krishantering. Kursen var mellan 9 och 14, kände inte för att åka hem mellan det och jobbet så checkade in på ett personalrum :) Väl på rummet slog jag på datorn och Lejonkungen 3, men 5min in i filmen så sov jag :P Var nog bra att jag stannade på hela kursen, samt att jag sov på hotellet. Hade nog inte somnat så fort om jag hade åkt hem.

Det är lite dålig uppdatering här på bloggen och det händer ganska mycket här uppe så jag blandar ihop dagar och veckor :P I måndags jobbade jag till 14, sen hem för att chilla lite. Runt 19-tiden drog jag och Vickan till Peppes för lite buffé :) Satt där och hade det koseligt innan vi drog hem till mig, bäddade ut bäddsoffan och slog på Lejonkungen :D Lite godis åkte ner i magen också, men det får det göra när man kollar på film. Tisdagen såg ut ungefär lika, fast denna gång blev det thaikyckling, fruktsallad med kesam/kesella och Lejonkungen 2 hos Vickan. Så himla gott med fruktsallad alltså. Och nyttigt!! :) Det har verkligen varit skönt att bara vara hemma och slappa, utan massa måsten! Vi har även bestämt att det blir Dubai när säsongen är över, innan sommarjobb drar igång. Ska kolla upp hotell inatt på jobbet och förmodligen boka flyg på fredag när lönen rullar in :)

Har även skickat mail till Hege, som är personalansvarig, om att jag vill jobba här i sommar också. Hon ska höra av sig snart och så ska vi ha ett samtal! Det blir jag och Bilar i sommar. Och förhoppningsvis Marianne också. Blir jag kvar ska jag dessutom börja träna lite fotboll med dem! :D Insåg att det är åtta-nio år sen jag slutade. Hallå, vad hände med de åren?!?! Känns inte alls som att det var så länge sen. Tänk vad liten man var då :P

Fy satan, är så himla trött! Det kommer bli en lååååång natt.... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0