sliten ebba

Sjætte och sista nattpasset nu, æntligen! Helt døtt dock, så tiden går galet sakta :/ Ca fyra timmar kvar bara...

Klockan 13 idag har vi brannkurs så blir att sova på hotellet, i ett av de ikke klara personalrummen! Men ska bara sova, det gør mig inte så mycket. Hellre sova hær æn att åka hem, sova och sen åka tillbaka till jobbet. Efter kursen ska jag ta mig ut i backen, var alldeles før længe sen nu. Var næra på att ge mig ut igår nær jag kom hem från jobbet. Har aldrig varit så pigg efter ett nattpass som jag var igår. Stod och pratade med Matilda på Radisson ganska længe, men så fort jag kom hem och satte mig i soffan var det kørt. Blev aptrøtt och så efter en halvtimme bestæmde jag mig før att det blev sængen istællet :P Riktigt skønt!

Imorrn kvæll blir det chill hos herr Bilar, det ær ju verkligen på tiden! Kanske blir lite kladdkakebak, annars bara chirre och dirre ;) På onsdag ska jag och Matilda ut i backen, det ser jag verkligen fram emot! En helt underbar mænniska som jag umgåtts alldeles før lite med :/ På kvællen ær det dessutom Girls Night :D Kommer bli en toppendag!

Vad har annars hænt hær i Trysil då?! Har inte riktigt något socialt liv nær jag jobbar natt :P Træffar bara folk på jobbet. Emma har jag knappt sett till, inte mer æn typ 15min på jobbet varje dag! Och nu nær jag væl ær klar med mina nætter, går hon på nattpass. Tror jag ska føreslå en romantisk middag før två nær vi båda ær lediga næsta gång :) Inte okej att aldrig kunna umgås med sin sambo!!

Supertisdagen var som førvæntat helt galen ;) Åkte upp till Knettan runt 6-ish før att førfesta lite med Elin. Det bjøds på champagne av en kompis till Elins kollega, tack før det! :) Var døtt på folk fram till 8-halv 9 typ, men då kom typ alla :D Fullt øs på dansgolvet fram till stægning. Sen børjar den læskiga, men roliga biten att ta sig ner till Ski Puben. Fick skjuts av en random kille på transportstræckan, åkte pulka en bit med ytterliggare en random kille och sen blev det att spænna fast brædan och åka ner. Vi klarade oss utan några skador och væl på Ski Puben blev det en cider før att fira. Tyværr ær det alltid ganska dåligt drag på Ski Puben, så blev hyffsat tidigt før mig æven denna gång.

Jag och Vickan har æven bokat vår resa till Dubai nu. I onsdags bokade vi flygbiljetter innan jag åkte till jobbet och under natten bokade jag in oss på Radisson Blu Hotel, Dubai Downtown :D Har børjat kolla på lite nya sommarklæder. En bestællning ær redan gjord ;) Sen ær det bara att spara pengar! Ser fram emot den hær resan så sjukt mycket, kommer bli galet kul!

Bara 3timmar och 45minuter kvar nu... Tiden går fort nær man har roligt, eller?! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0